.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استیضاح شهردار ساری حق قانونی است

سخنگوی شورای شهر ساری با بیان اینکه قانون حق استیضاح شهردار را داده است، گفت: از رسانه‌ای شدن اقدامات شورای شهر نباید نگران باشیم.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سید مهدی احمدی یکشنبه شب در صحن علنی شورا سخنگوی شورای شهر ساری با اعلام اینکه معتقدم آنچه در شورای شهر اتفاق می‌افتد نباید از مردم پوشیده باشد، اظهارداشت: وجود اصحاب رسانه در صحن علنی شورا اطلاع‌رسانی دقیق از عملکرد شورا است و دیده شد که بسیاری از فعالیت‌ها با رسانه‌ای شدن تسریع یافت.
وی ادامه داد: از رسانه‌ای شدن اقدامات شورا نباید نگران باشیم.
احمدی ابراز داشت: سؤال و یا استیضاح حق اعضای شورای شهر است، تذکر و یا پرسش به منظور استیضاح نیست و ممکن است شهردار پاسخ قانع کننده‌ای داشته باشد.
وی تاکید کرد: قانون حق استیضاح شهردار را به شورا داده است، به جای اینکه از استیضاح نگران باشیم نگران عمران و آبادانی شهرمان باشیم.
این مسئول با بیان اینکه شهرداری در صرف هزینه‌ها باید دقت کافی داشته باشد، اظهار داشت: سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ساری در ساختمانی استیجاری ساکن است که هر ماه بالغ بر یک میلیون و800 هزار تومان اجاره پرداخت می‌کند و این مکان فعلی متعلق به یکی از اعضای شورای گذشته است و ضرورت دارد این اجاره بها کم و یا فسخ قرارداد شود.
وی یادآور شد: مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ساری در اردیبهشت سال جاری شروع به فعالیت کرده است و تا آبان امسال ماموریت مدیرعاملی این سازمان را بر عهده گرفت که ضرورت دارد برابر قانون مدیریت خدمات کشوری تا یک سال مامور در این جایگاه باشد.
احمدی تصریح کرد: لیست خرید سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز شهرداری که در شش ردیف توسط سازمان فناوری اطلاعات ارائه شده معطل مانده و از کل مبلغ پیشنهادی حدود 750 میلیون تومانی تنها حدود 230 میلیون تومان آن پرداخت شده است که شهرداری در این باره باید تدبیر کند.
نماینده شورای شهر ساری در سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری با اشاره به اینکه سازمان‌های تابعه شهرداری خود اقدام به راه‌اندازی اتوماسیون اداری کردند، خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی سازمان فناوری اطلاعات در شهرداری ساری تبیین شود.
وی ادامه داد: برخی پرونده‌هایی که صاحبان آن بدهی گزافی به شهرداری دارند، بایگانی می‌شود که نوعی دغدغه برای شورای شهر است و حق دیگر شهروندان ضایع می‌شود.
احمدی بر راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری در شهرداری ساری تاکید کرد و گفت: یکپارچه‌سازی سیستم که انتظار اعضای شورای شهر ساری است در شهرداری ساری باید به طور جدی پیگیری شود.
وی متذکر شد: سازمان‌های تابعه شهرداری باید هر گونه فعالیت پیرامون فناوری اطلاعات را با سازمان متبوع هماهنگ کنند.
سخنگوی شورای شهر ساری در پایان اذعان داشت: اعضای شورای شهر و شهرداری باید در هفته بازدید کاملی از پروژه‌ها و نیز محلات شهر داشته باشند تا خدمات‌رسانی دقیق‌تری صورت گیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مردی 29 آذر 1390
دامادی نمیگذاره
نا شناس 29 آذر 1390
احمدی هیچوقت نمی خواهد کا پیش برود فقط می خواهد حرف آقای ش...... را بیخ تا بیخ اجرا کند
نا شناس 30 آذر 1390
حجازي جلوي دزدي خيلي ها راكرفته معلومه نميكزارن كاركنه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.087 seconds.